swing pinion

Hungarian translation: fogaskerekes tengely

English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: swing pinion
Kotrógép (exkavátor) alkatrésze, így néz ki:
https://www.alibaba.com/product-detail/kobelco-excavator-swi...
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:fogaskerekes tengely
Explanation:
Úgy látom, ott van általában a kifejezés után a shaft:

https://www.google.hu/search?q="swing pinion"&espv=2&biw=192...

Lásd a magyar találatokat:

https://www.google.hu/search?q=tömörítő henger&espv=2&biw=19...


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2016-12-06 17:07:48 GMT)
--------------------------------------------------

Fogaskerekes tengelycsonk talán még jobb:

https://www.google.hu/search?q=tömörítő henger&espv=2&biw=19...
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lengő pörgőkerék ("kis" fogaskerék)
Andras Szekany
3 +1fogaskerekes tengely
András Veszelka


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lengő pörgőkerék ("kis" fogaskerék)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
swing pinion (shaft)
fogaskerekes tengely


Explanation:
Úgy látom, ott van általában a kifejezés után a shaft:

https://www.google.hu/search?q="swing pinion"&espv=2&biw=192...

Lásd a magyar találatokat:

https://www.google.hu/search?q=tömörítő henger&espv=2&biw=19...


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2016-12-06 17:07:48 GMT)
--------------------------------------------------

Fogaskerekes tengelycsonk talán még jobb:

https://www.google.hu/search?q=tömörítő henger&espv=2&biw=19...

András Veszelka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 day 3 hrs
  -> Köszönöm a megerősítést!