KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

male mold or mould

Hungarian translation: présbélyeg

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:male mold or mould
Hungarian translation:présbélyeg
Entered by: Monika Takacs

21:25 Mar 13, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: male mold or mould
Egy automatikus huzal elvágó és adagoló gépről van szó. A teljes mondat:
The wire is cut just before the male mold drops.

Itt rátaláltam mi az, de továbbra sem tudom lefordítani:
http://gregstrom.com/plastic-thermoforming-molds/
http://www.empirewest.com/thermoforming-male-vs-female.html

Köszönöm
Monika Takacs
Italy
présbélyeg
Explanation:
préskötésekhez használják
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4présbélyeg
Balázs Sudár
5domborított sablon
JANOS SAMU


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
présbélyeg


Explanation:
préskötésekhez használják

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 626

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tony Sarok
7 hrs

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs

agree  hollowman2
2 days 14 hrs

agree  Antal Ferenc
8 days

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
domborított sablon


Explanation:
A mold ebben az esetben a sablont jelenti, amire ráöntik a műanyagot vagy sűrített levegővel rányomják a képlékeny műanyaglapot. A female mold pedig a kimélyített sablon vagy üreges sablon. Akármennyire pikánsan is hangzik a dolog az angol elnevezés a férfi és női nemiszervek jellegzetességéből fakad; az egyik kiemelkedő, a másik üreges.
A huzalnak itt valami tartó vagy rögzítő szerepe lehet a formázásnál és amikor a formázás megtörtént és melőtt a formázott darab alól kiesik a domborított sablon a tartó vagy a rögzítőhuzalt el kell vágni.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 72