Raker tooth

Hungarian translation: M fog(azat) / raker fog(azat)

English term or phrase:Raker tooth
Hungarian translation:M fog(azat) / raker fog(azat)
Entered by: SZM

08:42 May 6, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Szerszámok
English term or phrase: Raker tooth
Raker tooth saw blade

https://www.google.hu/search?tbm=isch&q=raker tooth definiti...

A képen látszik, hogy milyen fogazású a fűrészlap, a magyar nevéhez (ha van) kérem segítségeteket, köszönöm előre is.
SZM
M fog(azat) / raker fog(azat)
Explanation:
Szerintem az M fog(azat) jól használható, és magyarul van. Lásd:

Három főfajta fürészfogat ismerünk, a derékszögüt, a kihajlót és a behajlót. A kihajló fogak külön alakja az u. n. háromszögfog, melynél a fog mellső és hátsó éle egyenszáru háromszöget alkot. Összetett az u. n. M és W fogazás

http://www.kislexikon.hu/fureszfog.html#ixzz5Ei58V47Y

Lásd még:
https://www.youtube.com/watch?v=urhd0x1wFhk
6:20-tól

De néhányan a „raker” kifejezést használják a szakmában:

A raker hajtogatásnál az egyik fog balra, a másik jobbra van hajtogatva
https://sziget-szer.hu/bacho-bimetal-szalagfureszlap-hajtoga...
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
Gyanítottam, hogy a Hunglish neve is elfogadott.
Nagyon köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3M fog(azat) / raker fog(azat)
András Veszelka
1gyalulófogazatú fűrész
Marianna Brazda, MCIL


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raker tooth
M fog(azat) / raker fog(azat)


Explanation:
Szerintem az M fog(azat) jól használható, és magyarul van. Lásd:

Három főfajta fürészfogat ismerünk, a derékszögüt, a kihajlót és a behajlót. A kihajló fogak külön alakja az u. n. háromszögfog, melynél a fog mellső és hátsó éle egyenszáru háromszöget alkot. Összetett az u. n. M és W fogazás

http://www.kislexikon.hu/fureszfog.html#ixzz5Ei58V47Y

Lásd még:
https://www.youtube.com/watch?v=urhd0x1wFhk
6:20-tól

De néhányan a „raker” kifejezést használják a szakmában:

A raker hajtogatásnál az egyik fog balra, a másik jobbra van hajtogatva
https://sziget-szer.hu/bacho-bimetal-szalagfureszlap-hajtoga...


András Veszelka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Gyanítottam, hogy a Hunglish neve is elfogadott.
Nagyon köszönöm a segítséget.

23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
raker tooth
gyalulófogazatú fűrész


Explanation:
Nem vagyok igazán biztos benne, de csatoltam két weboldalt, az egyik angol a másik magyar nyelven magyarázza a fogazatokat (is). Remélem segítség lesz.


    https://www.craftsy.com/woodworking/article/best-bandsaw-blade/
    Reference: http://https://www.netszerszam.hu/2016/07/17/a-fureszekrol/
Marianna Brazda, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in HungarianHungarian