KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Instruments

Xs

Hungarian translation: X-ként / X-ekként


19:38 Mar 11, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Xs
"...systolic and diastolic values appear as Xs."
A szisztolés és diasztolés értékek miként jelennek meg?
Mi lehet itt az Xs?
SZM
Hungarian translation:X-ként / X-ekként
Explanation:
Látni kellen, mit ír ki valójában; talán X-eket (kereszteket), vagyis ezek az értékek nem kerülnek feltüntetésre.
A teljes mondat ismeretében talán nem csak tippelni lehet.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Kösz, ez így lesz jó. Az egész mondat csak arról szól, hogy egy monitoron bizonyos adatok így jelennek meg. Az zavart meg, hogy az "Xs" lehetne az Extra Small karakterméret rövidítése is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2X-ként / X-ekként
Attila Piróth
3X-ekkel jelölve
Nora Balint


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
xs
X-ként / X-ekként


Explanation:
Látni kellen, mit ír ki valójában; talán X-eket (kereszteket), vagyis ezek az értékek nem kerülnek feltüntetésre.
A teljes mondat ismeretében talán nem csak tippelni lehet.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 70
Grading comment
Kösz, ez így lesz jó. Az egész mondat csak arról szól, hogy egy monitoron bizonyos adatok így jelennek meg. Az zavart meg, hogy az "Xs" lehetne az Extra Small karakterméret rövidítése is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: en is erre gondoltam
11 mins

agree  Csaba K�sz: X-ekkel jelölve
5 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
xs
X-ekkel jelölve


Explanation:
Ha pl. arról van szó, hogy ábrázolja ezeket az értékeket. De tényleg a kontextus kellene.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 17 mins (2004-03-11 22:56:07 GMT)
--------------------------------------------------

\"A rainbow palette was used to map the slice\'s data values to color. Low values were colored blue, middle range values were colored yellow, high data values appear as red and magenta.\"

http://www.ncsa.uiuc.edu/People/baker/Projects/storm.html

Nora Balint
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7