KudoZ home » English to Hungarian » Medical

craniomaxillofacial

Hungarian translation: craniomaxillofaciális


15:03 Nov 13, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: craniomaxillofacial
craniomaxillofacial fixation systems and electrical stimulation devices that do not _address the spine_ >> erre is jó lenne valami okos
mityo
Hungary
Hungarian translation:craniomaxillofaciális
Explanation:
bocs, de ezt sem kell lefordítani. egyébként "fej-állcsont-arccsonti" a magyar jelentése.
"address the spine" : a spine talán itt gerincoszlopt jelent?
azaz ilyan külső fixáló eszközök (fixatör), melyek nem állnak kapcsolatban a gerinccel? (azaz nem azon támaszkodnak)
(ez utóbbiban nagyon nem vagyok biztos)
Selected response from:

novist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5arckoponyaarchimedica
4 +1craniomaxillofaciálisnovist
4koponya-felső állkapocs-arcSteven Tornai
1 +1koponya-felső állcsont -arc-kbs


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
koponya-felső állcsont -arc-


Explanation:
Tudom, hogy ez nem váalsz, de hátha segít
cranio-=koponya-
maxillo=felső állkapocs
facial=arc-, arci-

kbs

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  novist: ja, kicsit késő van már: a maxilla tényleg nem az állcsont, hanem az arccsont...
6 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
craniomaxillofaciális


Explanation:
bocs, de ezt sem kell lefordítani. egyébként "fej-állcsont-arccsonti" a magyar jelentése.
"address the spine" : a spine talán itt gerincoszlopt jelent?
azaz ilyan külső fixáló eszközök (fixatör), melyek nem állnak kapcsolatban a gerinccel? (azaz nem azon támaszkodnak)
(ez utóbbiban nagyon nem vagyok biztos)

novist
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
7 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koponya-felső állkapocs-arc


Explanation:
a meghatározott hellyel kapcsolatos eljárás lefolytatására alkalmas rögzitési szisztéma, mely nem foglalja magában a (nyaki)gerincet, csak a koponyát-felső állkapcsot és az arcot érinti.
Nem egészen világos a kérdés

Steven Tornai
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 day 22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
arckoponya


Explanation:
Medical translator company.

archimedica
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2