KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

return Air Way Bill

Hungarian translation: Lásd lent


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:return Air Way Bill
Hungarian translation:Lásd lent
Entered by: SZM

08:58 Dec 21, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: return Air Way Bill
Dry Ice, packaging and return Air Way Bill will be supplied to your site on the morning of collection.

A "return" szót ebben a mondatban nem tudom értelmezni. Csak arról van szó, hogy délelőtt kihozzák a fuvarlevelet is, kitöltjük, és viszik a mintát.
SZM
Lásd lent
Explanation:
Nem. Itt arról van szó, hogy a szárazjeget, csomagolóanyagot és a visszaküldéshez szükséges kitöltött fuvarlevelet a begyűjtés napjának reggelén leszállítják a feladó telephelyére.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
Igen, tényleg errő van szó, köszönöm a segítséget. Nevezzük talán visszaúti fuvarlevélnek, bár így még nem hallottam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Lásd lent
MandC
4légi fuvarlevél feladó példányaLászló Zsák


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
return air way bill
légi fuvarlevél feladó példánya


Explanation:
nem találok a neten közvetlen példát, de elég biztos vagyok, hogy ezt jelenti!

László Zsák
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
return air way bill
Lásd lent


Explanation:
Nem. Itt arról van szó, hogy a szárazjeget, csomagolóanyagot és a visszaküldéshez szükséges kitöltött fuvarlevelet a begyűjtés napjának reggelén leszállítják a feladó telephelyére.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Igen, tényleg errő van szó, köszönöm a segítséget. Nevezzük talán visszaúti fuvarlevélnek, bár így még nem hallottam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
6 mins

agree  Elizabeth Rudin: Talán inkább kitöltendő, mint előre kitöltött fuvarlevet - a mennyiségeket, minták leírását, stb. a laboratórium tölti ki.
33 mins

agree  Katalin Horváth McClure
21 hrs

agree  Claudia Boday
1 day3 hrs