KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

CRO

Hungarian translation: szerződéses kutatószervezet


07:44 Feb 17, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: CRO
Ez a "contract research organization". Nincsen ennek valami rendes magyaar neve? Mindenhol mint CRO látom a magyar honlapokon. Valami olyasmira gondolok, mint a contract work = bérmunka. Ehhez hasonló nincsen magyarul?
Janos Fazakas
Hungarian translation:szerződéses kutatószervezet
Explanation:
tipp
Selected response from:

Gabor Kun
Hungary
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2SzKSz
JANOS SAMU
4szerződéses kutatószervezet
Gabor Kun


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cro
szerződéses kutatószervezet


Explanation:
tipp


    Reference: http://www.google.hu/search?q=%22szerz%C5%91d%C3%A9ses+kutat...
Gabor Kun
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cro
SzKSz


Explanation:
Szerződéses kutatási szervezet. Ez a szabványos kifejezés. Lásd a megthatározásoknál. http://www.informed.hu/ogyi/ICHGCP.pdf


    Reference: http://www.informed.hu/ogyi/ICHGCP.pdf
JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilaszlo
1 hr

agree  Erzsébet Czopyk
4 hrs