KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

nasal regurgitation

Hungarian translation: orron át történô regurgitáció


18:17 Jan 19, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: nasal regurgitation
hogy mondanátok magyarul?
köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:orron át történô regurgitáció
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-19 18:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

Ha nagyon magyarul kell, akkor visszafolyás.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2orron át történô regurgitáció
Balázs Sudár
4orron át történő felöklendezésKAROSI


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
orron át történô regurgitáció


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-19 18:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

Ha nagyon magyarul kell, akkor visszafolyás.


    Reference: http://ent.pote.hu/Siofok/FulOrrGege37KongrProgra.pd
Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 205

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dr. Imre Körmöczi: orvosi szövegben maradhat nazális regurgitációként is
10 mins
  -> Köszönöm!

agree  Iosif JUHASZ
28 mins
  -> Köszönöm!

neutral  KAROSI: az "orron át történő" kifejezést akár a "nazális" szóval is le lehet írni. Amennyiben a szövegkörnyezet sok szakmai - "idegen" (eredetű) kifejezést tartalmaz
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
orron át történő felöklendezés


Explanation:
ha már 100%-ban magyarul akarjuk írni...
egyébként a "regurgitációról", mint olyanról ajánlom az alábbi linket: http://en.wikipedia.org/wiki/Regurgitation


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Regurgitation
KAROSI
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian