KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

Anxiety Scale

Hungarian translation: szorongási skála


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Anxiety Scale
Hungarian translation:szorongási skála
Entered by: JANOS SAMU

08:36 Nov 21, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Anxiety Scale
kérdőív címe, szerintem volt már, csa nem találom :)

Köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
szorongási skála
Explanation:
Van több féle, de mindegyik neve ez.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7szorongási skála
JANOS SAMU
5szorongásskála
Katalin Szilárd
4szorongásskála
Balázs Sudár
4szorongási skála
Attila Bielik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
anxiety scale
szorongási skála


Explanation:
Van több féle, de mindegyik neve ez.


    Reference: http://www.behsci.sote.hu/munkastressz051102active.ppt
    Reference: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6T...
JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
2 mins

agree  Attila Hajdu
43 mins

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs

agree  Beata Kovacs Teslery
3 hrs

agree  Brigitta Laura Szabo
6 hrs

agree  ValtBt
21 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day8 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anxiety scale
szorongásskála


Explanation:
Gyermek Multidimenzionális Szorongás Skála (MASC)
www.mtapi.hu/userdirs/79/Kotetben_tesztek-magyar.doc
A Dental Anxiety Scale ("Fogászati szorongásskála") hazai bevezetése : magyar populáción végzett fogászati szorongás-epidemiológiai vizsgálatok
hawk.eski.hu:8080/j2ee/webbib/details.jsp?ITEMID=81717


Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 205

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anxiety scale
szorongási skála


Explanation:
esetleg szorongásskála....

http://hawk.eski.hu:8080/j2ee/webbib/details.jsp?ITEMID=8171...

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
anxiety scale
szorongásskála


Explanation:
Mondják még szorongási skálának is.

"A kérdőív a pszichés állapot felmérésére többek között a következő skálákat tartalmazza: Chicago társadalmi hatékonyság kérdőív, Betegségteher index, WHO általános jóllétskála, rövidített Beck-depresszióskála, Kórházi szorongásskála, rövidített Reménytelenségskála, rövidített D-típusú személyiségskála, rövidített Diszfunkcionális attitűdskála, Énhatékonyság, rövidített Ellenségesség-kérdőív, Életcélskála, Anómiaskála, rövidített Együttműködés- és újdonságkeresés-skála a Cloninger-féle temperamentum- és karakterkérdőívből, Konfliktusmegoldó kérdőív, Koherenciaérzés-skála és Életesemények a Rahe-féle rövid stressz- és megküzdés-kérdőívből. A Stressz és megküzdés kérdőív például információkat ad arról, hogy a válaszadó az elmúlt években milyen veszteségekkel szembesült (közeli hozzátartozó halála, válás, vetélés, munkanélküliség stb.) (20, 21)."


    Reference: http://phd.sote.hu/mwp/phd_live/vedes/export/babel%20thesis....
    Reference: http://www.lam.hu/folyoiratok/lam/0411/8.htm
Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313