KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

Sum of Products of Diameters (SPD)

Hungarian translation: A merőleges átmérők szorzatainak összege


18:13 Feb 11, 2012
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / clinical study
English term or phrase: Sum of Products of Diameters (SPD)
Kedves Kollégák!

A fenti kifejezés magyar megfelelőjének megtalálásához kérem szíves segítségüket.

Kontextus:
Tumor Assessments will be performed per scheduled frequency in each phase until the total Sum of Products of Diameters (SPD) (including new lesions) has increased by 25% or more from the nadir.

Előre is köszönöm szépen a válaszokat!

Üdvözlettel

László
László SZABÓ
Hungary
Hungarian translation:A merőleges átmérők szorzatainak összege
Explanation:
A tumor megjelent foltjaira vonatkozik.
A Katalin által idézett link Target lesion című része mutatja miről van szó:
A1 x B1 + A2 x B2 + …. =SPD
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
Köszönöm szépen a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2A merőleges átmérők szorzatainak összege
István Hirsch
4az átmérők szorzatának összege
Andras Szekany
3Erdemények átmérőjének összege
Herczeg Csaba


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sum of products of diameters (spd)
az átmérők szorzatának összege


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen a választ!


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sum of products of diameters (spd)
Erdemények átmérőjének összege


Explanation:
Szerintem ez egy referencia szám amely a ct-n látható tumorok átmérőjének összegére utal. Általában Sum of products of total diameters-ként használják.

Example sentence(s):
  • A sum of the products of diameters for all index lesions will be calculated and considered the baseline sum of products of diameters at baseline. The baseline sum will be used as the reference to determine the objective tumor response of the index lesions
Herczeg Csaba
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen a választ!


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sum of products of diameters (spd)
A merőleges átmérők szorzatainak összege


Explanation:
A tumor megjelent foltjaira vonatkozik.
A Katalin által idézett link Target lesion című része mutatja miről van szó:
A1 x B1 + A2 x B2 + …. =SPD


István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Köszönöm szépen a választ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd: Igaz. http://www.iconplc.com/services/imaging/central-imaging-core...
7 mins
  -> Köszönöm.

agree  Beata Kovacs Teslery
2 days3 hrs
  -> Köszönöm.