KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Health Care

Influenza Pandemic Preparedness and Response Planning

Hungarian translation: országis inflenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése

09:09 Oct 12, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Influenza Pandemic Preparedness and Response Planning
Ez a címe az anyagnak ..
Csilla Takacs
Hungary
Hungarian translation:országis inflenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése
Explanation:
A reagálás helyett lehetne magyar szót is használni, de pillanatnyilag nem jut az eszembe.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2004-10-12 09:55:26 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat a gépelési hibákért, helyesen: \"országos influenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése\".
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1országis inflenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése
HalmoforBT
4Felkészültség és reagálás-tervezés az influenza pandémiára
xxxHungi


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
influenza pandemic preparedness and response planning
országis inflenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése


Explanation:
A reagálás helyett lehetne magyar szót is használni, de pillanatnyilag nem jut az eszembe.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2004-10-12 09:55:26 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat a gépelési hibákért, helyesen: \"országos influenzajárványra való felkészültség és reagálás tervezése\".

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Kitűnő. Előfordul: "felkészülés és válasz" is.
13 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
influenza pandemic preparedness and response planning
Felkészültség és reagálás-tervezés az influenza pandémiára


Explanation:
A pandémia több országra, gyakran az egész világra kiterjedő járvány. (Ld. az összes szakszótárban és szaklexikonban.)

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Mohay: Valóban így pontosabb, de akkor már "influenza-világjárványra", DE: "felkészülés- és ...", kötőjellel az elsőt is. — Lehet tervezni a "...tség"-et? - A Neten bőven van "Preparedness Planning"!
16 mins