KudoZ home » English to Hungarian » Music

midrange driver

Hungarian translation: középsugárzó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:midrange driver
Hungarian translation:középsugárzó
Entered by: Anna Sarolta Sándor

10:54 Sep 4, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Music / sound catalogue
English term or phrase: midrange driver
Van a woofer, meg a tweeter, és gondolom, ez a középhullám...?
Anna Sarolta Sándor
középsugárzó
Explanation:
Selected response from:

apro
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3középsugárzóapro
5 +1Középsugárzó :)Screwdriver


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
középsugárzó


Explanation:


apro
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Köszönöm.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: De sajnos így hívják a surround rendszerek (elülső) középső hangszóróját is. Valahol tehát meg kell jegyezni, hogy a hangfrekvenciás sáv középső részét lesugárzó hangszóróról van szó. Helyesen sávközép-sugárzónak kellene hívni, de nem úgy hívják.
1 hr

agree  xxxHungi: Halmofor remek magyarázatával együtt.
3 hrs

agree  Screwdriver: Igaz. Így szabatos.
4 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Középsugárzó :)


Explanation:
középfrekvenciás hangsugárzó

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2006-09-04 11:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

namégegyszer: középfrekvenciás hangsugárzó

Screwdriver

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Maradjunk inkább a *középsugárzó*-nál, mert a "középfrekvenciás" szó talán foglaltnak mondható az adás-vételi rendszerekben KF-nek rövidített fogalomra.
1 hr