KudoZ home » English to Hungarian » Music

pranks (music)

Hungarian translation: pranks


10:50 Jun 26, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Music
English term or phrase: pranks (music)
valami zenei műfaj. Van ennek magyar változata?
(ilyenek között: Techno, Hip-Hop, Grunge, Gothic, Industrial, etc.)
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:pranks
Explanation:
Ez is csak tipp, mert én sem hallottam a szót soha.
Nem fordítanám le, ahogy a hip-hopot, a countryt, a grunge-ot, rock'n'rollt, a salsát stb. sem fordítjuk le. Sőt, a heavy metalt is inkább így használjuk, mint fémzeneként - márpedig más szövegkörnyezetben ezt a szókapcsolatot természetesen lefordítjuk, nehézfémnek. De aztán ott vannak cimborái, a trash metal, a death metal - ezek lefordítása igen ritka.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3pranks
Attila Piróth
1nem irigyellek :-)László Zsák


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nem irigyellek :-)


Explanation:
fogalmam sincs kik ezek, de a fénykéképük magáért beszél!
a 17 éves lányomnak sem ismerös, mint irányzat, vagy banda

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2004-06-26 12:20:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thestranger.com/2000-08-31/qtr2.html
bocs, a linket lefelejtettem!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 58 mins (2004-06-26 12:48:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thestranger.com/2000-08-31/qtr2.html
bocs, a linket lefelejtettem!

László Zsák
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pranks


Explanation:
Ez is csak tipp, mert én sem hallottam a szót soha.
Nem fordítanám le, ahogy a hip-hopot, a countryt, a grunge-ot, rock'n'rollt, a salsát stb. sem fordítjuk le. Sőt, a heavy metalt is inkább így használjuk, mint fémzeneként - márpedig más szövegkörnyezetben ezt a szókapcsolatot természetesen lefordítjuk, nehézfémnek. De aztán ott vannak cimborái, a trash metal, a death metal - ezek lefordítása igen ritka.


Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Zsák: jaja. egyébként úgy tünik, hogy ez vagy egy zenekar (?) vagy egy vicces stílus neve
1 min

agree  Ildiko Santana: Szerintem is meg kell hagyni az eredetit.
7 hrs

agree  Krisztina Lelik
1 day17 hrs