KudoZ home » English to Hungarian » Other

Macadamia

Hungarian translation: ausztrál mogyoró vagy queenslandi dió


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Macadamia
Hungarian translation:ausztrál mogyoró vagy queenslandi dió
Entered by: JANOS SAMU

17:34 Jan 30, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
English term or phrase: Macadamia
Macadamia ternifolia seed oil
adosanis
ausztrál mogyoró vagy queenslandi dió
Explanation:
Bár sokan nem nézik meg a szótárban, hanem szó szerint próbálják visszaadni, növények neveinél jobb ha maradunk a szakszótári alaknál.
Egyébként a burkából kivéve valóban nagyobb mogyoróra emlékeztet.
Valóban sajtolnak belőle olajat, ami ausztrál mogyoróolaj.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4makadámdió
Csaba Ban
5 +1ausztrál mogyoró vagy queenslandi dió
JANOS SAMU


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
makadámdió


Explanation:
"makadámdió" is the nut itself

"makadámdió-olaj" is the seed oil made out of it

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: "makadám" is also sufficient
4 mins

agree  Electra
29 mins

agree  Olga Simon
1 hr

agree  bochkor
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ausztrál mogyoró vagy queenslandi dió


Explanation:
Bár sokan nem nézik meg a szótárban, hanem szó szerint próbálják visszaadni, növények neveinél jobb ha maradunk a szakszótári alaknál.
Egyébként a burkából kivéve valóban nagyobb mogyoróra emlékeztet.
Valóban sajtolnak belőle olajat, ami ausztrál mogyoróolaj.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2300

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Frankovics
3 days 16 hrs