KudoZ home » English to Hungarian » Other

The two projects are closely aligned.

Hungarian translation: A két projektet szorosan összehangolták (egymással).


12:48 Feb 20, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Other
English term or phrase: The two projects are closely aligned.
Nem találok rá jó megoldást (a closely alignedre).
Az egyik projekt csak három országot foglal magába, míg a másik kibővül még tízzel.
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:A két projektet szorosan összehangolták (egymással).
Explanation:
Egy ötlet.
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
ez nagyon tetszik!
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4A két projektet szorosan összehangolták (egymással).
Judit Darnyik
3a ket projekt szorosan csatlakozik/felsorakozik(egymas melle)
pantea kati
3a két projekt szorosan összefügg (egymással)
Attila Hajdu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the two projects are closely aligned.
A két projektet szorosan összehangolták (egymással).


Explanation:
Egy ötlet.

Judit Darnyik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
ez nagyon tetszik!
köszönöm!

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the two projects are closely aligned.
a két projekt szorosan összefügg (egymással)


Explanation:
vagy kapcsolódik...

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the two projects are closely aligned.
a ket projekt szorosan csatlakozik/felsorakozik(egymas melle)


Explanation:
csak egy gondolat

pantea kati
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian