KudoZ home » English to Hungarian » Other

self-tapping beer keg

Hungarian translation: saját csappal rendelkező söröshordó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-tapping beer keg
Hungarian translation:saját csappal rendelkező söröshordó
Entered by: SZM

13:28 Mar 13, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Other
English term or phrase: self-tapping beer keg
This beer fridge is not compatible with self-tapping beer kegs such as the Heineken DraughtKeg as they come with thein own pressurisation and tapping system.

Eddig csak self-tapping csavarral találkoztam.
Öncsapoló jut eszembe, de jó ez itt?
SZM
saját csappal rendelkező söröshordó
Explanation:
Nem tudom, hogy van-e ettől hivatalosabb neve, de erről van szó.
Nekem az öncsapoló kicsit vicces, elképzelem, amint a söröshordó jól hasbaszúrja magát a csappal, aztán böffent egyet, majd széles mosollyal várja a szomjas söröskorsókat...
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Ez így pontos, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2saját csappal rendelkező söröshordó
Katalin Horváth McClure
4party hordó
Balázs Sudár
3öncsapolós sörös hordo
pantea kati


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
saját csappal rendelkező söröshordó


Explanation:
Nem tudom, hogy van-e ettől hivatalosabb neve, de erről van szó.
Nekem az öncsapoló kicsit vicces, elképzelem, amint a söröshordó jól hasbaszúrja magát a csappal, aztán böffent egyet, majd széles mosollyal várja a szomjas söröskorsókat...

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 124
Grading comment
Ez így pontos, köszönöm.
Notes to answerer
Asker: :-)) Nekem is komikusnak tűnt.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török: saját kezüleg csapolható ? igen is meg nem is, a nagy hordókhoz kell még a CO2 palack is és a csap különálló, ilyen értelemben saját kezüleg
23 mins
  -> Szerintem minden hordó csapolható saját kezűleg, a kérdés az, hogy a csap már eleve rá van-e szerelve.

agree  xxxzsuzsa369: Itt beépített csapnak hívják: http://www.juhu.hu/catalog/product_info.php?cPath=&products_...
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
öncsapolós sörös hordo


Explanation:
ezek ilyen 5-1o gallonos sörös hordók lehetnek, melyeken kis csap van az also részén és kissebb partikon mindenki maga kedvére csapolhassa a friss sört.

--------------------------------------------------
Note added at 18 perc (2008-03-13 13:47:25 GMT)
--------------------------------------------------

elnézést külön irtam: SÖRÖSHORDO

pantea kati
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Horváth McClure: söröshordó, alsó, kisebb, csapolhatja
5 mins

neutral  Áron Török: a hosszú ó másodszorra sem jött össze....
14 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
party hordó


Explanation:
Sajnos, ezt a szerencsétlen nevet adták neki y-nal!!! Ennek ellenére több sörmárkánál is ezt használják. Katalin válasza teljesen jó, csak ezért írom be ezt a változatot is, mert a szöveg is leírja, hogy ezeket a hordókat saját sörcsapoló rendszerrel szerelik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-13 14:47:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&rlz=1B2GGFB_enHU252&q="pa...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-03-13 18:46:16 GMT)
--------------------------------------------------

Most volt egy kis időm utánanézni Zsuzsa megjegyzésének, de a bulihordót (bár sokkal szimpatikusabb elnevezés) "hivatalos" helyen nem találtam. Az is igaz, hogy nem minden ilyen hordótípushoz van beépített csap, viszont akkor is adják hozzá a spec. csapot, tehát nem lehet hagyományos csapolóra kötni.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxzsuzsa369: bulihordónak is nevezik, de szerintem nem mindegyiknek van saját/beépített csapja: http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=128531
45 mins
  -> Azért buli, mert rajta a csap, nem kell sörcsapolóra kötni.