KudoZ home » English to Hungarian » Other

click binder

Hungarian translation: patentos spirálozó/gerinc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:click binder
Hungarian translation:patentos spirálozó/gerinc
Entered by: egerhazi

19:01 Nov 11, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / irodatechnika
English term or phrase: click binder
Sziasztok!

Ez a comb binder, wire binder és thermal binder mellett egy negyedik spirálozó-/fűzőgéptípus. Gyanúm szerint ahhoz a kötési módhoz használatos, amikor sín fogja össze a lapokat a margón.

Találkoztatok már ennek a magyar nevével?

Előre is köszönöm,
tücsök
egerhazi
patentos spirálozó/gerinc
Explanation:
Házilag is egyenként össze- és szétpattintható, egy gerincen összefogott műanyag gyűrűk sokaságával tartja össze az előre perforált lapokat.

Aligha van kialakult fordítása.

Click binder - patentos spirálozó
Binding clicks - patentos gerincek

A gyűrűs lefűző a ring binder. Annak fedlapja is van, és csak kb. 2-4 (páronként, egyszerre vagy külön) összepattintható fémgyűrűje.
Selected response from:

Peter Boskovitz
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2lyukasztó- és lefűzőgép
Eva H
4patentos spirálozó/gerinc
Peter Boskovitz
4gyűrűs lefűző/dosszié
Attila Bielik
Summary of reference entries provided
Flexibilis gyűrűs lefűzőjuvera

Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gyűrűs lefűző/dosszié


Explanation:
http://www.irodavarazs.hu/iratrendezo.php

--------------------------------------------------
Note added at 35 perc (2008-11-11 19:37:00 GMT)
--------------------------------------------------

Olyan kattanó/csattanó hangja van mikor bezárod a "fűzést"... ujjbecsípés:))... szerintem ez lesz az...

Attila Bielik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: köszönet!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patentos spirálozó/gerinc


Explanation:
Házilag is egyenként össze- és szétpattintható, egy gerincen összefogott műanyag gyűrűk sokaságával tartja össze az előre perforált lapokat.

Aligha van kialakult fordítása.

Click binder - patentos spirálozó
Binding clicks - patentos gerincek

A gyűrűs lefűző a ring binder. Annak fedlapja is van, és csak kb. 2-4 (páronként, egyszerre vagy külön) összepattintható fémgyűrűje.


    Reference: http://www.printermedic.co.uk/clickbinder.htm
    Reference: http://www.ted-kyte.com/3D/Pictures/3%20Ring%20Binder.jpg
Peter Boskovitz
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, a fenti link alapján eddig ezt tartom a legvalószínűbbnek!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lyukasztó- és lefűzőgép


Explanation:
A papírválogató automatikusan leellenõrizi az optimális, lefûzhetõ papír mennyiségét. Az oldalán található forgókerékkel lehet a lefûzõgerinc átmérõjét, a lefûzõgerinc ütközõjét és ideális lyukasztási mélységet beállítani. Az ergonómikus karnak köszönhetõen nagyobb erõfeszítés nélkül lehet a papírokat kilyukasztani.
http://www.schafershop.hu/shop/iratlefuzok-hokotok/10,662,0,...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-11 20:51:40 GMT)
--------------------------------------------------

Az "Explanation" részben jobb a link.




Example sentence(s):
  • ... segítségével gyorsan és könnyedén elkészítheti a különbözõ anyagokat.

    Reference: http://www.schafershop.hu/shop
Eva H
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
7 hrs

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs




Reference comments


17 hrs
Reference: Flexibilis gyűrűs lefűző

Reference information:
Nem dosszié, és nem spirálos!
Boskovitz magyarázata jó, de nem spirálos, és a második referencia sem jó.

Itt a video bemutató:
http://www.print-finishing-paper-handling.co.uk/binding/GBC/...

A GBC ProClick Binding Style-t érdemes megnézni.

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 99
Note to reference poster
Asker: Köszönöm!