KudoZ home » English to Hungarian » Other

limousine counter

Hungarian translation: limuzin / limousine szolgálat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:limousine counter
Hungarian translation:limuzin / limousine szolgálat
Entered by: Zsolt VARGA

09:52 Jan 27, 2003
English to Hungarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: limousine counter
Could you tell me the way to the limousine counter?
Repulőtéren:
Autokolcsonzo lenne?
Ivan Frankovics
Hungary
limuzin / limousine szolgálat
Explanation:
azért nem autókölcsönző, mert itt sofőrrel együtt béreled a limót.
Selected response from:

Zsolt VARGA
Grading comment
Koszi!
Mivel a leadott anyagban ezt a megoldast hasznaltam (megha a 2. talan egy arnyalattal potosabb is) ezt valasztom, mert a lenyeg ugy erzem ebben is benne van.
Ivan
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Limuzinszolgálat (bejelentkező) pultja
Katalin Szilárd
5limuzin / limousine szolgálat
Zsolt VARGA


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
limuzin / limousine szolgálat


Explanation:
azért nem autókölcsönző, mert itt sofőrrel együtt béreled a limót.

Zsolt VARGA
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 66
Grading comment
Koszi!
Mivel a leadott anyagban ezt a megoldast hasznaltam (megha a 2. talan egy arnyalattal potosabb is) ezt valasztom, mert a lenyeg ugy erzem ebben is benne van.
Ivan

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Limuzinszolgálat (bejelentkező) pultja


Explanation:
Szerintem ez azt a kis helyet (pult), ahol az utasok bejelentkeznek a már befiztett szolgáltatásra. Olyan lehet, mint a reptereken a "check-in counter", ami igaz, hogy repülőjegyekkel foglalkozik, de ott is a már megvett jegyeket ellenőrzik.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 13:14:42 (GMT)
--------------------------------------------------

* Szerintem ez azt a kis helyet (pult) jelenti, ...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 13:26:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Most találtam egy olyan linket, ahol rendelést is felvesznek ilyen pultoknál ... főleg ázsiai országokban.
Ezek szerint országtól függ, mi a pultos feladata.
Az Usa-ban általában \"jegyellenőrzés\" céljából használják ezt a szót ... megrendeled a szolgáltatást, és kapsz egy bizonylatot, amit a pultnál ellenőriznek.


    Reference: hhttp://resourcemodeling.org/conferences/2001utah.htm
    Reference: http://www.itslimo.com/majoruscities.htm
Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 3154

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leslie Gabor
7 mins