KudoZ home » English to Hungarian » Other

abstract

Hungarian translation: absztrakciós képesség


17:23 Nov 9, 2003
English to Hungarian translations [Non-PRO]
/ psycholohy
English term or phrase: abstract
"Abstract test"
A General Ability Tests egyik tipusarol van szo.
Van ennek valami bevalt magyar megfeleloje?
Nyilvan az elvont gondolkodasra valo kepesseg tesztelesere hasznaljak.
krisztinak
Hungarian translation:absztrakciós képesség
Explanation:
abstract test- absztrakciós képesség vizsgálata

Szerintem erről van szó,
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
koszonom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2absztrakciós képesség
Katalin Horváth McClure
5elvont, kivonat, összefoglalás
Daniel Mencher


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elvont, kivonat, összefoglalás


Explanation:
abstract = elvont = kivonat = összefoglalás

abstracted = elvonatkoztatott = szórakozott

abstraction = absztrakció = elvonás = elvontság = elvont fogalom = szórakozottság

to abstract = absztrahál = elemel = eltulajdonít = elvon

abstractedly = szórakozottan


-Dan

Daniel Mencher
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
absztrakciós képesség


Explanation:
abstract test- absztrakciós képesség vizsgálata

Szerintem erről van szó,


    Reference: http://www.diszlexia.hu/Kozoktatas.htm
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 3270
Grading comment
koszonom!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ágnes Fülöp
1 day20 hrs

agree  Maxipocak
13 days