KudoZ home » English to Hungarian » Other

Padded neck cushion

Hungarian translation: bélelt nyaktámasztó párna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Padded neck cushion
Hungarian translation:bélelt nyaktámasztó párna
Entered by: Rekka

14:03 Jan 15, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Padded neck cushion
gépkocsihoz tartozó szolgáltatás, de nem tudom a pontos megnevezést
Rekka
bélelt nyaktámasztó párna
Explanation:
Nem biztonsági felszerelés, mint a fejtámla, hanem kényelmi célokat szolgál.


lásd a volvo c70 2001-2004 weblapján a http://volvo.autowebaccessories.com/store/product_info.php?p... címen.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
koszonom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3bélelt nyaktámasztó párna
MandC
4párnázott fejtámasz
Andras Szekany
4nyaktámasztó párnaLászló Zsák


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
padded neck cushion
nyaktámasztó párna


Explanation:
esetleg fejtámasz?

László Zsák
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 169

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
padded neck cushion
bélelt nyaktámasztó párna


Explanation:
Nem biztonsági felszerelés, mint a fejtámla, hanem kényelmi célokat szolgál.


lásd a volvo c70 2001-2004 weblapján a http://volvo.autowebaccessories.com/store/product_info.php?p... címen.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 447
Grading comment
koszonom

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ValtBt
14 hrs

agree  perke
22 hrs

agree  Krisztina Lelik
2 days23 hrs

2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
padded neck cushion
párnázott fejtámasz


Explanation:
bár, magyarul a "fejtámasz" jobban elmegy, ha csak nem kifejezetten valami "nyak" dologról van szó (és akkor mi van a fejjel?)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 19 hrs 32 mins (2004-01-18 09:36:02 GMT)
--------------------------------------------------

akarom mondani, a szó szerinti fordítás: párnázott nyaktámasz - a fejre vonatkozó megjegyzésem áll

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544