KudoZ home » English to Hungarian » Other

html.

Hungarian translation: html


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:html
Hungarian translation:html
Entered by: apro

19:42 Sep 16, 2001
English to Hungarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: html.
Mit jelent html Magyarul?
Henrietta Burany
html
Explanation:
A HTML egy nyelv neve, és - hasonlóan más mesterséges nyelvek nevéhez - nem szokás lefordítani. Ez a név a 'Hypertext Markup Language' rövidítése, és ez utóbbi fordítása a Microsoft Számítógépszótár kétnyelvű kiadásában 'hiperszöveges jelölőnyelv'.
Selected response from:

apro
Hungary
Grading comment
Koszonom a segitsegedet .....valamikor el kell kezdeni...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2htmlapro
5hiperszöveges jelölőnyelvxxxjulianus
4See bellow.
Simon Charass


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
See bellow.


Explanation:
HTML(html)=Hyper Text Markup Language

This is the meaning. I don't know Hungarian but I don't think it should be translated. In the best case an explanation can appear within brackets.

Simon Charass
Canada
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hiperszöveges jelölőnyelv


Explanation:
forrás: Számítógép-szótár (Microsoft Press)
Így együtt ritkán használják, külön-külön (mint hiperszöveg és mint jelölőnyelv) könnyebben ráakadhatsz.


xxxjulianus
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
html


Explanation:
A HTML egy nyelv neve, és - hasonlóan más mesterséges nyelvek nevéhez - nem szokás lefordítani. Ez a név a 'Hypertext Markup Language' rövidítése, és ez utóbbi fordítása a Microsoft Számítógépszótár kétnyelvű kiadásában 'hiperszöveges jelölőnyelv'.

apro
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 602
Grading comment
Koszonom a segitsegedet .....valamikor el kell kezdeni...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
26 mins

agree  Andrea Vermesi
14 hrs