KudoZ home » English to Hungarian » Psychology

ego trip

Hungarian translation: hiúságodat legyezgeted, beképzelt vagy, fejedbe szállt a dicsőség


15:08 Aug 31, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: ego trip
you are taking an ego trip (aerikai szöveg)
Samsung
Hungarian translation:hiúságodat legyezgeted, beképzelt vagy, fejedbe szállt a dicsőség
Explanation:
Nagyon sokat függ a környező mondattól, hogy fogalmazzuk meg.

Ilyen variációk is lehetnek: megjátszod magad, hivalkodsz, stb.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Pont ez kellett nekem. Pontosan beleillik a szövegembe! Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hiúságodat legyezgeted, beképzelt vagy, fejedbe szállt a dicsőségjuvera
3utazás az énbe(n) (Énbe(n))HalmoforBT


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hiúságodat legyezgeted, beképzelt vagy, fejedbe szállt a dicsőség


Explanation:
Nagyon sokat függ a környező mondattól, hogy fogalmazzuk meg.

Ilyen variációk is lehetnek: megjátszod magad, hivalkodsz, stb.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pont ez kellett nekem. Pontosan beleillik a szövegembe! Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Lehet még öntömjénezés, felfuvalkodás.
13 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utazás az énbe(n) (Énbe(n))


Explanation:
Encarta: ego(-)trip: course of action or an experience the main effect of which is to boost somabody's own sense of self-importance
Esetleg "én-utazás".

--------------------------------------------------
Note added at 26 perc (2006-08-31 15:34:39 GMT)
--------------------------------------------------

Tkp. juvera válaszát támasztja alá.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian