KudoZ home » English to Hungarian » Science

hybrid flag

Hungarian translation: hibrid zászló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hybrid flag
Hungarian translation:hibrid zászló
Entered by: szilard

14:50 Nov 8, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Science / botanika
English term or phrase: hybrid flag
botanikai adatbáziskezelő címszava
Csilla Sajo-Kmeczko
United Kingdom
hibrid zászló
Explanation:
Én azt hiszem, megmaradnék ennél a megoldásnál, mivel a hibrid kísérleti vetéseken a különböző, egymás mellé ültetett fajtákat egy táblával vagy zászlóval jelölik. Ha erről van szó, akkor remélem, tudtam segíteni.
Selected response from:

szilard
Grading comment
Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hibrid zászló
szilard
1hibrid jel
Attila Piróth


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
hibrid jel


Explanation:
A szövegkörnyezet nagyon kevés. A következőt tartom elképzelhetőnek: akkor kerül egy pipa az adatbázis e mezejébe, ha a szóbanforgó növény hibrid. A flag-nek van ilyen jel, jelző jelentése.


Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hibrid zászló


Explanation:
Én azt hiszem, megmaradnék ennél a megoldásnál, mivel a hibrid kísérleti vetéseken a különböző, egymás mellé ültetett fajtákat egy táblával vagy zászlóval jelölik. Ha erről van szó, akkor remélem, tudtam segíteni.

szilard
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Köszönöm a segítséget.