KudoZ home » English to Hungarian » Slang

Good times

Hungarian translation: jó napok, aranyidök


13:21 Jun 27, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Slang
English term or phrase: Good times
Ua.
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:jó napok, aranyidök
Explanation:
Ez nem szleng, nagyon elterjedt kifejezés. Ha van külön szleng jelentése, amit kétlek, nem tudom, mi lehet.
have a good time: jól szórakozik
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szep napok / szep idok
Ildiko Santana
4jó napok, aranyidökxxxdenny


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
good times
jó napok, aranyidök


Explanation:
Ez nem szleng, nagyon elterjedt kifejezés. Ha van külön szleng jelentése, amit kétlek, nem tudom, mi lehet.
have a good time: jól szórakozik


xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 6

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
good times
szep napok / szep idok


Explanation:
Nagyon gyakori "toltelekduma". Kb. bizonyos esemenyekre visszagondolas, "azok voltak a szep idok" ertelemben. Pl. anekdotaznak a haverok, jot nevetnek, majd egyikuk meg hozzafuzi: "Ah, good times.."
(Megjegyzem, neha akkor is hasznaljak a tinedzserek, mikor egyaltalan nem passzol a beszelgetes temajahoz! :)

Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11