KudoZ home » English to Hungarian » Sports / Fitness / Recreation

par

Hungarian translation: par (golf; ütésszám)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:par
Hungarian translation:par (golf; ütésszám)
Entered by: Ildiko Santana

17:38 Dec 14, 2003
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Sports / Fitness / Recreation / golf
English term or phrase: par
A par, sort of. How many birdies you got?

Golfozás közben beszélget 2 ember. Az egynyelvű szótár szerint: number of strokes a player should req. for a hole or course. Van erre valami spec. magyar kifejezés?
aronakos
United States
par
Explanation:
"Az egyes szakaszokra ún. par-okat (pár) állapít meg a szabály. Ez azt az ütésszámot jelenti, amennyivel egy jó játékos képes a szakaszt megjátszani."

Lásd: golfszótár az alábbi linken.
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2par
Ildiko Santana
4 +2parxxxdenny


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
par


Explanation:
http://www.harmonet.hu/cikk.php3?rovat=146&alrovat=162&cikki...
magyarul is

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
58 mins

agree  Attila Piróth
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
par


Explanation:
"Az egyes szakaszokra ún. par-okat (pár) állapít meg a szabály. Ez azt az ütésszámot jelenti, amennyivel egy jó játékos képes a szakaszt megjátszani."

Lásd: golfszótár az alábbi linken.


    Reference: http://www.golfhungary.hu/nemcsakszotar.golf
Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  perke: A sportszótár is 'par'-t mond, csak magyarázat nélkül.
18 mins

agree  Attila Piróth
1 hr