KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

CCPP (Combined Cycle Power Plant)

Hungarian translation: kombinált ciklusú erőmű


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CCPP (Combined Cycle Power Plant)
Hungarian translation:kombinált ciklusú erőmű
Entered by: xxxgamingman

06:40 Nov 4, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: CCPP (Combined Cycle Power Plant)
Erőmű
xxxgamingman
kombinált ciklusú erőmű
Explanation:
Google keresés, "kombinált ciklusú erőmű", 30 találat. "kombinált munkaciklusú hőerőmű", 0 találat.
Ha a kifejezést csak sejted, de nem tudod biztosra, mindig érdemes a Google-lal keresést végezni az interneten, mint egy hatalmas szöveges korpuszon.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kombinált ciklusú erőmű
Csaba Ban
5kombinált munkaciklusú hőerőműFerenc Horvath


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kombinált munkaciklusú hőerőmű


Explanation:
Akár gázturbinával, akár gőzturbinával előállíthat villamosenergiát

Ferenc Horvath
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 10

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kombinált ciklusú erőmű


Explanation:
Google keresés, "kombinált ciklusú erőmű", 30 találat. "kombinált munkaciklusú hőerőmű", 0 találat.
Ha a kifejezést csak sejted, de nem tudod biztosra, mindig érdemes a Google-lal keresést végezni az interneten, mint egy hatalmas szöveges korpuszon.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=hu&q=%22kombin%E1lt+ciklus%F...
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561