KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

energy efficiency engineering firm

Hungarian translation: energiahatékonyságot javító vállalkozás


06:43 Nov 4, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: energy efficiency engineering firm
Erőművek
xxxgamingman
Hungarian translation:energiahatékonyságot javító vállalkozás
Explanation:
Az "energiahatékonyság" 100%.
Az "engineering" nem szorosan "mérnöki" vagy "műszaki" jelentésű, hanem tágabban "irányító", "alakító".

Nézd meg ezt az oldalt:
http://www.om.hu/j462j31.html
3/A és II/2, 1. bekezdés
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2energiahatékonyságot javító vállalkozás
Csaba Ban
5Energiahatékonysági (Műszaki) Tanácsadó cég
texlazar
5energiahatékonyságot fejlesztő vállalkozásAndrea Vermesi
3energiahatékonyságot tervezö vállalatIstvan Vajda


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
energiahatékonyságot javító vállalkozás


Explanation:
Az "energiahatékonyság" 100%.
Az "engineering" nem szorosan "mérnöki" vagy "műszaki" jelentésű, hanem tágabban "irányító", "alakító".

Nézd meg ezt az oldalt:
http://www.om.hu/j462j31.html
3/A és II/2, 1. bekezdés

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
5 hrs

agree  JózsefÁrpád Bende
3 days 6 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
energiahatékonyságot fejlesztő vállalkozás


Explanation:
Az engineering kifejezést ebben a szókörnyzetben inkább fejlesztésnek értelmezném.

Andrea Vermesi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

2 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
energiahatékonyságot tervezö vállalat


Explanation:
Jó volna valamivel részletesebb szövegkörnyezet; felteszem, hogy egy erömü épitésnél (ha erröl van szó) az energiahatékonyságot bizonyos fokig tervezni lehet.

Istvan Vajda
Brazil
PRO pts in pair: 6

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Energiahatékonysági (Műszaki) Tanácsadó cég


Explanation:
"Tanácsadó" may be replaced by "Engineering" as it has been an accepted term for about 20 years. "Műszaki" in optional.

texlazar
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 114