KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

cogeneration

Hungarian translation: kogeneráció


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cogeneration
Hungarian translation:kogeneráció
Entered by: xxxgamingman

06:44 Nov 4, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cogeneration
Erőművek
jó-e a közös,vagy együttes fejlesztés, előállítás (mármint energia)?
xxxgamingman
kogeneráció
Explanation:
a privatizációk idején (95 körül) egy csomó erömüves szöveget fordítottam, akkor valami szakember egyértelműen állította, hogy ez "kogeneráció".
A többi kérdésedre is keresek valamit, de ez kapásból beugrott.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kapcsolt hő- és villamosenergia-termelésFerenc Horvath
5kogeneráció
Csaba Ban
5kogeneráció
Csaba Ban


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kogeneráció


Explanation:
a privatizációk idején (95 körül) egy csomó erömüves szöveget fordítottam, akkor valami szakember egyértelműen állította, hogy ez "kogeneráció".
A többi kérdésedre is keresek valamit, de ez kapásból beugrott.

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kapcsolt hő- és villamosenergia-termelés


Explanation:
magától értetődő

Ferenc Horvath
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: de ez egy lehetetlenül szar magyarítás - csak nincs (még) jobb
52 days

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kogeneráció


Explanation:
Google: 26 találat.

Idézek az egyikből:
...A kapcsolt hő- és villamosenergia-termelés - közismert nevén a kogeneráció
- mind közvetlen gazdasági, mind környezetvédelmi szempontból ...


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=kogener%E1...
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561