KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

chuck sleeve

Hungarian translation: tokmányhüvely


01:32 Nov 22, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: chuck sleeve
Fúrógép része. Chuck = tokmány, ezt tudom. Valószínűleg az a rész, ahova a fúrófejet beszorítja az ember. Ilyet használok is, csak éppen nem tudom, hogy hívják.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:tokmányhüvely
Explanation:
No explanation
Selected response from:

Istvan Vajda
Brazil
Grading comment
Én is erre (vagy legalábbis ilyesmire) gyanakodtam, köszi.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tokmányhüvelyIstvan Vajda
2sleeve=cilinder, tehat tokmany cilinderxxxkesem


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tokmányhüvely


Explanation:
No explanation

Istvan Vajda
Brazil
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Én is erre (vagy legalábbis ilyesmire) gyanakodtam, köszi.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sleeve=cilinder, tehat tokmany cilinder


Explanation:
Sleeve-cilindert jelent mechanikai szohasznalatban, ebben biztos vagyok, de mivel e teruleten nem forditok a teljes kifejezes pontos jelentesere nem eskudnek meg.



xxxkesem