KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

wire harness assemblies

Hungarian translation: vezetékköteg-egységek


16:38 Dec 1, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: wire harness assemblies
The manufacturing services also consist of fabrication of complex, multi-layered printed circuit boards, custom cable and wire harness assemblies,
mityo
Hungary
Hungarian translation:vezetékköteg-egységek
Explanation:
wire harness: Gépkocsiknál, repülőgépeknél, stb. alkalmazott megoldás. Az egyes elektromos vezetékeket nem egyenként "húzzák" be a helyükre, hanem egyszerre elkészítenek egy vezetékkköteget - az egyes vezetékek végén levő megfelelő csatlakozókkal együtt, és ezt, mint egy egységet szerelik be pl. a gépkocsiba, ahol csak a megfelelő csatlakozókat kell a helyükre illeszteni. (Megvan az a hátránya a vev szempontjából, hogy ha egy vezeték pl. zárlatos lesz, akkor a szervizben kicserélik az egész vezetékköteget. Gyorsabb, de drágább megoldás...)
Selected response from:

Laszlo Prising
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3vezetékköteg-egységek
Laszlo Prising
5kábelkorbács
texlazar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
vezetékköteg-egységek


Explanation:
wire harness: Gépkocsiknál, repülőgépeknél, stb. alkalmazott megoldás. Az egyes elektromos vezetékeket nem egyenként "húzzák" be a helyükre, hanem egyszerre elkészítenek egy vezetékkköteget - az egyes vezetékek végén levő megfelelő csatlakozókkal együtt, és ezt, mint egy egységet szerelik be pl. a gépkocsiba, ahol csak a megfelelő csatlakozókat kell a helyükre illeszteni. (Megvan az a hátránya a vev szempontjából, hogy ha egy vezeték pl. zárlatos lesz, akkor a szervizben kicserélik az egész vezetékköteget. Gyorsabb, de drágább megoldás...)

Laszlo Prising
Canada
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thomas Kis-Major: KÍváló magyarázat és nagyon megfelelő fordÍtás.
5 hrs

agree  Aleksander Vasiljevic: kevesebb helyet is elfoglal
7 hrs

agree  Attila Piróth: Ez az!
16 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kábelkorbács


Explanation:
OR: kábelkorbács-szerelvény, kábelkorbács-részegység if the units of production need to be specified. "Kábelkorbács" has been a term for this very product (cable harness) for a long time. "Assembly" in this case is "szerelvény", or better "részegység" in terms of production.

texlazar
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 114