KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

Class 6 truck

Hungarian translation: 6 osztályú tehergépkocsi


23:17 Dec 17, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Class 6 truck
In addition, DAF manufactures Class 6-7 trucks in the Netherlands and Belgium for sale throughout Europe, the Middle East and Africa and is the exclusive distributor in Europe for Class 4-5 trucks manufactured by Leyland Trucks (UK).
mityo
Hungary
Hungarian translation:6 osztályú tehergépkocsi
Explanation:
A honlapról egyértelmű, hogy a cég nagyméretű tehergépkocsikat gyárt.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-03 08:38:03 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nyelvtanilag lehet, hogy szokatlan, de fordulj bizalommal a Merzedes márkakereskedőkhöz, akiknek tavaly kb. 5000 oldalt fordítottam. Ha annyi millióm lenne, ahányszor a gépkocsi-osztály kifejezés előfordult....
Selected response from:

Andrбs Szivбk
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +16-os méretű
Andras Szekany
5 -16 osztályú tehergépkocsiAndrбs Szivбk


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
6 osztályú tehergépkocsi


Explanation:
A honlapról egyértelmű, hogy a cég nagyméretű tehergépkocsikat gyárt.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-03 08:38:03 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nyelvtanilag lehet, hogy szokatlan, de fordulj bizalommal a Merzedes márkakereskedőkhöz, akiknek tavaly kb. 5000 oldalt fordítottam. Ha annyi millióm lenne, ahányszor a gépkocsi-osztály kifejezés előfordult....


    Reference: http://www.lpdl.co.uk/
Andrбs Szivбk
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Piróth: De ezt valoban mondjak igy magyarul? Az vilagos, hogy bohom nagy teherautokrol van szo.
1 hr
  -> Igen. Idén 1000 oldalt fordítottam a Merzedesnek.

disagree  Andras Szekany: és akkor mi van, ha a class 1 a legnagyobb?
7 days

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
6-os méretű


Explanation:
sajnos a "class" magyar fogalmi megfelelője még hiányzik, de a "6 osztályú" enyhén szólva nyelvtanilag nonsense


Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrбs Szivбk: sajnos tévedsz
7 days