KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

4 way laser diode array

Hungarian translation: Négyágú lézerdióda-elrendezés


09:19 Dec 21, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 4 way laser diode array
Nyomtató egyik műszaki jellemzője. Mondat-kontextus nincs. Google keresés angolul renegetg ilyet előhozott, de magyarul nem tudom, mi ez.

A helyes válaszért szép kis Mikulásokat küldök!
köszi.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:Négyágú lézerdióda-elrendezés
Explanation:
Ha jól sejtem, egyfajta hídkapcsolás lehet. A négyágú helyett tehát a `négysarkú’, `négypólusú’ is szóba jön. Az elrendezés helyett pedig a kapcsolás. Persze egy kis szövegkörnyezettel biztosabbra lehetne menni.


Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
köszi szépen, végül is én is ezt írtam. A műszaki szótárból viszont csak darabonként jönne ez így össze...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
54-utas lézer-dióda szerelvény
Andras Szekany
4Négyágú lézerdióda-elrendezés
Attila Piróth


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Négyágú lézerdióda-elrendezés


Explanation:
Ha jól sejtem, egyfajta hídkapcsolás lehet. A négyágú helyett tehát a `négysarkú’, `négypólusú’ is szóba jön. Az elrendezés helyett pedig a kapcsolás. Persze egy kis szövegkörnyezettel biztosabbra lehetne menni.




Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671
Grading comment
köszi szépen, végül is én is ezt írtam. A műszaki szótárból viszont csak darabonként jönne ez így össze...

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
4-utas lézer-dióda szerelvény


Explanation:
ennyi

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-26 10:56:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

lehet még dióda híd is, csak azt nem lézerből csinyálják

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544