KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

LH heavy plate

Hungarian translation: LH = talán Low Heat = alacsony hőmérsékleten hengerelt


17:42 Jan 10, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering / steel industry
English term or phrase: LH heavy plate
list of products in the steel industry, the two "neoghbours" are the hot and cold rolled products
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:LH = talán Low Heat = alacsony hőmérsékleten hengerelt
Explanation:
tolmácsoltam hengerdében, és ott volt ilyen lemez, de valóban csak a memóriámra tudok hagyatkozni, mivel már a saját szógyűjteményeimben sem találtam meg.
Selected response from:

Maria Bolgar
Hungary
Grading comment
Hálás köszönet, ez jól hangzik. A jövő héten minden bizonnyal megtudom a helyes megfejtést, akkor felrakom a netre (glossary-be). Bocs, én soha nem vállalok műszaki szöveget, de ilyen kifejezések igen gyakran megbújnak az üzleti anyagokban (persze, az értéket ott termelik...)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Lapham-Hickey gyártmányú durvalemez
JANOS SAMU
4LH = talán Low Heat = alacsony hőmérsékleten hengereltMaria Bolgar
4durvalemez
Csaba Ban


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
durvalemez


Explanation:
LH- nem tudom, mi lehet.
heavy plate - durvalemez (kék színű műszaki szótár)
"LH heavy plate" kifejezés a Google szerint az egész interneten nincs.
Nem tudod, minek lehet a rövidítése?

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
LH = talán Low Heat = alacsony hőmérsékleten hengerelt


Explanation:
tolmácsoltam hengerdében, és ott volt ilyen lemez, de valóban csak a memóriámra tudok hagyatkozni, mivel már a saját szógyűjteményeimben sem találtam meg.

Maria Bolgar
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 91
Grading comment
Hálás köszönet, ez jól hangzik. A jövő héten minden bizonnyal megtudom a helyes megfejtést, akkor felrakom a netre (glossary-be). Bocs, én soha nem vállalok műszaki szöveget, de ilyen kifejezések igen gyakran megbújnak az üzleti anyagokban (persze, az értéket ott termelik...)

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Lapham-Hickey gyártmányú durvalemez


Explanation:
Lapham -Hickey az egyik legnevesebb acéltermékgyártó és a szakirodalomban legtöbbször csak LH jelzéssel emlegetik a termékekeiket.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2300