KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

LH heavy plate

Hungarian translation: bevont acéllemez


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coated steel sheet
Hungarian translation:bevont acéllemez
Entered by: Eva Blanar

17:44 Jan 10, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering / steel industry
English term or phrase: LH heavy plate
coated steel sheets - ugyanaz a lista, annyit értek, hogy acéllemez, de mivel van boritva? vagy hogy mondják - bevont lemez,felületkezelt?
Eva Blanar
Hungary
bevont acéllemez
Explanation:
Szakmai zsargon - a vaskohászatban használt elektrolízissel, tűzi eljárással, fémszórással vagy extrudálással különböző védőrétegeket visznek fel a lemezre vagy vágás előtt a szalagra.
Nem szükséges hozzátenni, hogy védőréteggel.

Ezt meg kell különböztetni a burkolt acéllemeztől, ami angolul cladded sheet, ahol más fém (réz, bronz stb. réteget visznek fel az acél mindkét oldalára.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bevont acéllemez
JANOS SAMU
4bevonattal ellátottMaria Bolgar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bevonattal ellátott


Explanation:
kerestem ismét a saját szógyűjteményeimben, de ez ismét csak emlékezetből bukkant fel

Maria Bolgar
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 91

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bevont acéllemez


Explanation:
Szakmai zsargon - a vaskohászatban használt elektrolízissel, tűzi eljárással, fémszórással vagy extrudálással különböző védőrétegeket visznek fel a lemezre vagy vágás előtt a szalagra.
Nem szükséges hozzátenni, hogy védőréteggel.

Ezt meg kell különböztetni a burkolt acéllemeztől, ami angolul cladded sheet, ahol más fém (réz, bronz stb. réteget visznek fel az acél mindkét oldalára.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2300
Grading comment
Nagyon köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Electra
14 hrs