KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

deciton

Hungarian translation: mázsa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deciton
Hungarian translation:mázsa
Entered by: Maria Bolgar

18:53 Jan 10, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: deciton
egy bortermeléssel foglalkozó anyagban néz velem farkasszemet, mint az 1 hektárra vetített hozam mértékegysége
Maria Bolgar
Hungary
mazsa
Explanation:
Igen, ez az uj elnevezes angolul, svedul, danul, norvegul, meg meg nem tudom, hogy hany nyelven. Roviditese dt.

A szolotermest mazsaban merik.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mazsa
JANOS SAMU
4decitonna
Eva Blanar
4mázsa?
Csaba Ban


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mázsa?


Explanation:
Ha jól sejtem, akkor a deci (0,1) és a tonna szó összetételéről van szó. Ha ez igaz, akkor 100 kg, vagyis egy mázsa.
Persze lehet, hogy kifejezetten borászati környezetben "decitonnát" mondanak.
Most találtam egy magyar nyelvű oldalt, ahol "decitonna" szerepel, búzára vonatkoztatva.

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decitonna


Explanation:
Kifejezetten az agráriumban használják, gondolom, a mázsa előkelőbb neve.

A Google adott egy csomó találatot, de főleg számomra ismeretlen nyelveken.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-10 19:21:01 (GMT)
--------------------------------------------------

bocs, Csaba közben ugyanezt már megirta - ja, és tényleg főleg skandináv források vannak a hivatkozott Google keresésben

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mazsa


Explanation:
Igen, ez az uj elnevezes angolul, svedul, danul, norvegul, meg meg nem tudom, hogy hany nyelven. Roviditese dt.

A szolotermest mazsaban merik.


    11 eve szolotulajdonos is vagyok
    35 eves tapasztalatom
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2300

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
52 mins

agree  Electra
17 hrs