KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

User Delete

Hungarian translation: Felhasználói beállítások törlése


19:44 Jan 15, 2002
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / computer monitor
English term or phrase: User Delete
This is a menu name for the following, so I want you to translate this in menu style (shortly):
When you push the Menu button for over 5 seconds, all the user adjustment data are deleted as the LED blinks. This is different from the function that restores the default status.
Sookhee Im
Hungarian translation:Felhasználói beállítások törlése
Explanation:
Ha 5 mp-nél hosszabb ideig tartja nyomva a Menü gombot, a LED villogása közben a felhasználói beállítások törlődnek. Ez nem azonos az 'Alapbeállítások vissza' funkcióval!
Selected response from:

Palaca
Hungary
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Felhasználói beállítások törlésePalaca
5 +1A felhasználó töröl
Andras Szekany
5Felhasználói törléscompfor
4felhasznalo torleseMarika4150
4Felhasználói beállítások törlésenovist


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Felhasználói beállítások törlése


Explanation:
vagy "beállítások fehasználó általi törlése", de az hosszabb.

"Ha 5 mp-ig folyamatosan nyomja a Menü gombot,a felhasználói beállítások a led villanásakor törlődnek. (Az alapbeállításokat visszaállító funkció különbözik ettől!)"

novist
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 240

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Felhasználói beállítások törlése


Explanation:
Ha 5 mp-nél hosszabb ideig tartja nyomva a Menü gombot, a LED villogása közben a felhasználói beállítások törlődnek. Ez nem azonos az 'Alapbeállítások vissza' funkcióval!

Palaca
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  geb-nut: 4
4 hrs

agree  Olga Simon
1 day 3 hrs

agree  MARTYANO
11 days

agree  ZOLTÁN PARRAGH
14 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
felhasznalo torlese


Explanation:
A Menu gomb 5mpen tuli folyamatos nyomasa torli az osszes felhasznaloi beallitast, mikozben a LED villog. Ez kulonbozik az 'alapertelmezes visszaallitasa' funkciotol.

Marika4150
Romania
PRO pts in pair: 6

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
A felhasználó töröl


Explanation:
5 mp-n túl nyomva a gombot, az összes felhasználói beállítás törlődik, amint a LED villog. Ez eltér a "default" állapotot visszaállító funkciótól.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-18 06:00:16 (GMT)
--------------------------------------------------

mellesleg a \"default\"-ra, legalábbis a computervilágban még tisztességes magyar fogalmat sem hallottam, nemhogy kifejezést - magyarázni mindenki úgy magyarázza, ahogy akarja

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
1 hr

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Felhasználói törlés


Explanation:
Felhasználói törlés
Ha a menü gombot több mint 5 másodpercig lenyomva tartja, a LED villogni kezd, és az összes felhasználói beállítás törlésre kerül. Ez nem azonos az alapbeállításokat visszaállító funkcióval.

compfor
Hungary
PRO pts in pair: 3