KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

clamshell packaging

Hungarian translation: pattintófedeles, átlátszó, süllyesztett doboz


20:26 Feb 27, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: clamshell packaging
"Patented resealable clamshell packaging reduces returns"
Egy termék csomagolásának leírásából.
Szerintem arról a megoldásról lehet szó, amikor egy nejlontasak nyílásán két kis csík van, és azok összenyomhatók-kinyithatók.
Van ennek magyar neve?
köszi.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:pattintófedeles, átlátszó, süllyesztett doboz
Explanation:
ha megnézed a fentebb emlegetett ábrát, ez jön ki belőlle (véleményem szerint a clamshell itt az első gyártó saját házi megnevezése, ami az amerikaiban szeretettel szokott elterjedni
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszi az ötletet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pattintófedeles, átlátszó, süllyesztett doboz
Andras Szekany
5nem arrol van szo
Elvira Stoianov
4köszi
Andras Szekany
4"Szabadalmaztatott, visszazarhato kagylohej csomagolas..."OlahGabi


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nem arrol van szo


Explanation:
lasd
A masodik link-ben rajz is van

http://www.internationalpaper.com/innovation/stories/custome...

http://www.formtex.com/QuikPak/QP1.html

http://www.jamespackaging.com/clamshell-packaging.html

a magyar nevet nem tudom


Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 30

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Szabadalmaztatott, visszazarhato kagylohej csomagolas..."


Explanation:
Arrol a fajta egy pattintassal visszazarhato csomagolasrol van szo, amelyik ugy nez ki, mint egy atlatszo, formara igazitott burok. A "clamshell" kagylohejat, esetleg burkot jelent, utalva a formara es mukodesi elvre.

Remelem tudtam segiteni.

OlahGabi

OlahGabi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pattintófedeles, átlátszó, süllyesztett doboz


Explanation:
ha megnézed a fentebb emlegetett ábrát, ez jön ki belőlle (véleményem szerint a clamshell itt az első gyártó saját házi megnevezése, ami az amerikaiban szeretettel szokott elterjedni

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544
Grading comment
köszi az ötletet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Electra
4 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
köszi


Explanation:
pedig mindez egy reggeli borotválkozás közbeni impro volt

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544