KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

TABLE PLUG SOCKET WITH PLUG SWITCH

Hungarian translation: Semmi


09:14 Mar 24, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: TABLE PLUG SOCKET WITH PLUG SWITCH
TABLE PLUG SOCKET WITH PLUG SWITCH és
TABLE PLUG SOCKET WITH SWITCH

Mi akulonbseg?
Koszi.
Ivan
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:Semmi
Explanation:
Mindkettő: asztali csatlakozóaljzat kapcsolóval.
Ahogy számos hosszabbító-elosztón is van egy külön kapcsoló: ezzel külön megszakítható az áramellátás.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 09:28:19 (GMT)
--------------------------------------------------

A plug socket persze lehet még dugasz(oló)aljzat vagy akár konnektor is.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 09:35:33 (GMT)
--------------------------------------------------

A plug socket persze lehet még dugasz(oló)aljzat vagy akár konnektor is.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Hat igen. A megbizo is visszakerdezett, hogy minek forditottam a table-t? Táblának vagy... Asztalnak forditottam magamtol is (a kerdesem nem erre vonatkozott), nem volt semmi konteksztus, sem pdf stb...

Mindenesetre koszonom.
I.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Semmi
Attila Piróth
4Asztali elosztóxxxDius


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Semmi


Explanation:
Mindkettő: asztali csatlakozóaljzat kapcsolóval.
Ahogy számos hosszabbító-elosztón is van egy külön kapcsoló: ezzel külön megszakítható az áramellátás.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 09:28:19 (GMT)
--------------------------------------------------

A plug socket persze lehet még dugasz(oló)aljzat vagy akár konnektor is.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 09:35:33 (GMT)
--------------------------------------------------

A plug socket persze lehet még dugasz(oló)aljzat vagy akár konnektor is.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671
Grading comment
Hat igen. A megbizo is visszakerdezett, hogy minek forditottam a table-t? Táblának vagy... Asztalnak forditottam magamtol is (a kerdesem nem erre vonatkozott), nem volt semmi konteksztus, sem pdf stb...

Mindenesetre koszonom.
I.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
45 mins

agree  Satisfact: www.cbi.co.za/pdf/flata.pdf
2 hrs

agree  Katalin Horváth McClure: Szerintem is ugyanaz.
6 hrs

agree  xxxDius: Egyetértek, ha külön-külön is ki lehetne az egyes konnektorokat kapcsolni akkor szerintem úgy lenne hogy "with individual switches"
9 hrs

agree  bwana Jojo
1 day27 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Asztali elosztó


Explanation:
Csak egy kiegészítés az elöttem szólókhoz. Nem tudom, hogy otthon Magyarországon létezik-e ilyen, de Angliában a falban lévő konnektorokon van egy kapcsoló, ami annak a konnektornak áramkörét megszakítja, tehát ki lehet kapcsolni. Ugyanakkor egy ilyen asztali elosztó táblán (ha így nevezem), vagy akármilyen elosztón szintén lehet egy vagy több kapcsoló, ami vagy az egész elosztó áramkörét megszakítja, vagy ha több kapcsoló van az elosztón, akkor a külön aljzatok áramkörét is meg lehet szakítani. Például ha hat dugaszos az elosztód, akkor lehet rajta két kis kapcsoló, ami pl. az egy sorban levő dugókat kapcsolja ki.
Ahogy fent is említettem, egyetértek az előttem szólóval, tehát nincs különbség, és ez a kis kapcsoló magán az elosztón van.

xxxDius
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 29