KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

useful frequency range

Hungarian translation: üzemi frekvenciasáv


08:46 Mar 29, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: useful frequency range
műszaki szövegben
Kocziha
Hungarian translation:üzemi frekvenciasáv
Explanation:
Lásd az angol-magyar műszaki szótárt
Selected response from:

Andras Szivak
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3hasznos frekvenciatartományJakab Arpad
5 +1üzemi frekvenciasáv
Andras Szivak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
üzemi frekvenciasáv


Explanation:
Lásd az angol-magyar műszaki szótárt

Andras Szivak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Zsák
4 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
hasznos frekvenciatartomány


Explanation:
lehet, hogy valamikor valaki ezt slendrián megszokás alapján nem így fordította, de "ápoljuk, őrizzük nyelvünket", legalább mi. Majd átszokik a "nagyszótár" a következetességre. Persze számít a kontextus is.

Jakab Arpad
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
2 mins

agree  Sándor Sárecz
4 hrs

agree  Andras Szekany: :-) az "üzemi" tartománynak adott esetben csak része a "hasznos" (vagy fordítva)
21 hrs