KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

Design Brief

Hungarian translation: követelmény jegyzék


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Design Brief
Hungarian translation:követelmény jegyzék
Entered by: Éva Kimball

05:57 May 26, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering / building contracts
English term or phrase: Design Brief
Egy olyan dokumentum neve, amelyben az építtető megadja az épület tervezésére vonatkozó elképzeléseit - ha jól értem a dolgot.
Éva Kimball
követelmény jegyzék
Explanation:
persze, hívható "igénylistának" is, meg tervleírás-nak is (amit végleges formában a tervező fog elkészíteni
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Sajnos a koncepció szót nem tudtam használni, mert még néhány másik dokumentumnak is az volt a neve ugyanebben a fordításban, de azért mindenkinek köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2követelmény jegyzék
Andras Szekany
5alapkoncepció
JANOS SAMU
4igénylista vagy tervkoncepció
Satisfact


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
igénylista vagy tervkoncepció


Explanation:
Ha rajzot is ad, akkor inkább tervkoncepció :)

Satisfact
Hungary
PRO pts in pair: 29

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alapkoncepció


Explanation:
Az építészetben néha hívják tervezési alapkoncepciónak is, de felesleges hozzátenni a tervezési jelzőt, mert magában is elég kifejező.


    Reference: http://www.szerako.hu/tervfore.htm
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2296

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
követelmény jegyzék


Explanation:
persze, hívható "igénylistának" is, meg tervleírás-nak is (amit végleges formában a tervező fog elkészíteni

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544
Grading comment
Sajnos a koncepció szót nem tudtam használni, mert még néhány másik dokumentumnak is az volt a neve ugyanebben a fordításban, de azért mindenkinek köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gyula Erdész: Ez "mérnökien" hangzik.
3 hrs

agree  newtom: Egyetértek Gyulával.
5 days