International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

hand-eye coordination games

Hungarian translation: a kéz és szem koordinációját fejlesztő játék


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hand-eye coordination game
Hungarian translation:a kéz és szem koordinációját fejlesztő játék
Entered by: Ildiko Santana

20:03 Jul 4, 2003
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / games/education
English term or phrase: hand-eye coordination games


Lehet, hogy ez egyszeruen "kez- es szem koordinacios jatekok"? ...
Koszi elore is!
Ildiko Santana
United States
a kéz és a szem koordinációját fejlesztő játékok
Explanation:
Pestiesen szólva: ahhát! Megjegyzem a kéz és a szem koordinációját semmi nem rontja olyan mértékben. mint az elektronikus ketyerék, de ez itt nyilván a reklám helye.
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Epp azon tepelodtem en is, hogy vajon nem lenne-e szerencses beszurnom a "fejleszto" szot, bar az eredetiben ez nincs benne. A kez- es szemronto hatasrol irott velemenyeddel pedig hatarozottan egyetertek! :-)
Koszi szepen a megerositest, Eva.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a kéz és a szem koordinációját fejlesztő játékok
Eva Blanar
4látáskoordinációs játékok
Andras Szekany


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a kéz és a szem koordinációját fejlesztő játékok


Explanation:
Pestiesen szólva: ahhát! Megjegyzem a kéz és a szem koordinációját semmi nem rontja olyan mértékben. mint az elektronikus ketyerék, de ez itt nyilván a reklám helye.

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298
Grading comment
Epp azon tepelodtem en is, hogy vajon nem lenne-e szerencses beszurnom a "fejleszto" szot, bar az eredetiben ez nincs benne. A kez- es szemronto hatasrol irott velemenyeddel pedig hatarozottan egyetertek! :-)
Koszi szepen a megerositest, Eva.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  huntr
1 day23 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
látáskoordinációs játékok


Explanation:
:-)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544