KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

lifeline unit

Hungarian translation: lengőkábeles vészkapcsoló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lifeline unit
Hungarian translation:lengőkábeles vészkapcsoló
Entered by: texlazar

17:34 Dec 6, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: lifeline unit
Gyártóberendezés vészkikapcsolóját + egy kapcsolót tartalmazó lengőkábeles doboz. Mentőkötél?
texlazar
lengőkábeles vészkapcsoló egység
Explanation:


Az űrhajózásból ismeretes tápvezeték vagy "köldökzsinór" itt nem lenne megfelelő.
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Köszönöm, kedves Meturgan!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4életmentő (egység)xxxHungi
4vonó - rántóköteles vészkapcsoló
Andras Szekany
3lengőkábeles vészkapcsoló egységMeturgan


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
életmentő (egység)


Explanation:
Különböző ilyen életmentő, ill. vészhívó berendezések léteznek, amelyekkel pl. az idősek segítséget hívhatnak egy gomb megnyomásával, stb.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1618

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lengőkábeles vészkapcsoló egység


Explanation:


Az űrhajózásból ismeretes tápvezeték vagy "köldökzsinór" itt nem lenne megfelelő.

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Köszönöm, kedves Meturgan!

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vonó - rántóköteles vészkapcsoló


Explanation:
ez az illető berendezés hivatalos neve - hol érne már egy lengőkábel végére pöttyentett vészkapcsoló valamit is, nem beszélve a röhögéstől görcsöt kapott munkavédelmisekről

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544