KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

State Health Safety Codes and Public Resources Codes

Hungarian translation: állami közegészségügyi biztonsági törvények és állami erőforrások védelméről szóló törvény


18:58 Dec 21, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: State Health Safety Codes and Public Resources Codes
State Health Safety Codes and Public Resources Codes specify that in certain locations spark arresters be used on internal combustion engines that use hydrocarbon fuels.

Vlamilyen motorrol van szo.
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:állami közegészségügyi biztonsági törvények és állami erőforrások védelméről szóló törvény
Explanation:
Az én olvasatomban nem valamilyen motorokról van szó, hanem szénhidrogén üzemanyaggal (benzin, gázolaj, pakura, stb.) üzemeltetett belső égésű motorokról, amelyeket bizonyos környezetekben (pl. gondolom erdők) szikrafogóval kell felszerelni, és ezeket a rendelkezéseket ezek a törvények/rendeletek írják elő.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1állami közegészségügyi biztonsági törvények és állami erőforrások védelméről szóló törvény
MandC
4Állami Egészségügyi és Egészségbiztonsági Törvény valamint Állami erőforrásokról szól
Nora Balint


Discussion entries: 1





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
state health safety codes and public resources codes
állami közegészségügyi biztonsági törvények és állami erőforrások védelméről szóló törvény


Explanation:
Az én olvasatomban nem valamilyen motorokról van szó, hanem szénhidrogén üzemanyaggal (benzin, gázolaj, pakura, stb.) üzemeltetett belső égésű motorokról, amelyeket bizonyos környezetekben (pl. gondolom erdők) szikrafogóval kell felszerelni, és ezeket a rendelkezéseket ezek a törvények/rendeletek írják elő.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 447

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maxipocak: a közegészségügyi biztonsági helyett inkább a "munkavédelmi" szót használnám. (ld.: A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény (Mvt.) )
7 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
state health safety codes and public resources codes
Állami Egészségügyi és Egészségbiztonsági Törvény valamint Állami erőforrásokról szól


Explanation:
egy javaslat...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2003-12-21 20:02:31 GMT)
--------------------------------------------------

valahogy lemaradt a vege: \"szóló törvény\"

Nora Balint
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 151