KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

United States Forest Service

Hungarian translation: az Egyesült Államok Erdészeti Főigazgatósága


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:United States Forest Service
Hungarian translation:az Egyesült Államok Erdészeti Főigazgatósága
Entered by: JANOS SAMU

19:00 Dec 21, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: United States Forest Service
Spark arresters are qualified and rated by the United States Forest Service for this purpose.

Szinten motor.
Ivan Frankovics
Hungary
az Egyesült Államok Erdészeti Főigazgatósága
Explanation:
A szószerinti fordítás erdészeti szolgálat lenne, de én mégsem ezt használnám, hanem az erdészeti főigazgatóságot, hogy a magyar jobban tudja a hatáskört viszonyítani. Ne feledjétek, hogy értelmet fordítunk. A Forest Service a Mezőgazdasági Minisztérium egyik főigazgatósága pontosan úgy mint Magyarországon. Különösen a megadott szövegkörnyezetben, ahol egy berendezés használatának jóváhagyásáról van szó, a hatóság nagyságrendjének meghatározása fontos.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2az Egyesült Államok Erdészeti Főigazgatósága
JANOS SAMU
4 +1Erdészeti Szolgálat
Nora Balint


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
united states forest service
Erdészeti Szolgálat


Explanation:
gondolom hivatalos magyar neve nincsen, ugyhogy a ket link alapjan en ezt javaslom

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2003-12-21 19:44:54 GMT)
--------------------------------------------------

ja, es persze vhogyan beleveve azt is, hogy az Amerikai Egyesul Allamoke


    Reference: http://www.fs.fed.us/
    Reference: http://www.fvm.hu/miniszterium?kat=intezmenyek:02000001
Nora Balint
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 151

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vera Vigh: Egyesült Államok Erdészeti Szolgálata
58 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
az Egyesült Államok Erdészeti Főigazgatósága


Explanation:
A szószerinti fordítás erdészeti szolgálat lenne, de én mégsem ezt használnám, hanem az erdészeti főigazgatóságot, hogy a magyar jobban tudja a hatáskört viszonyítani. Ne feledjétek, hogy értelmet fordítunk. A Forest Service a Mezőgazdasági Minisztérium egyik főigazgatósága pontosan úgy mint Magyarországon. Különösen a megadott szövegkörnyezetben, ahol egy berendezés használatának jóváhagyásáról van szó, a hatóság nagyságrendjének meghatározása fontos.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2296
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maxipocak
7 days

agree  perke
17 days