KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

Health and Safety Administrator

Hungarian translation: Munkavédelmi képviselő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Health and Safety Administrator
Hungarian translation:Munkavédelmi képviselő
Entered by: Maxipocak

19:01 Dec 21, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Health and Safety Administrator
In order to comply with local laws regarding spark arresters, consult the engine distributor or the local Health and Safety Administrator.
Ivan Frankovics
Hungary
munkavédelmi képviselő
Explanation:
A "Health and Safety"-t tudtommal nálunk gyűjtőszóval munkavédelemnek hívják.(A biztonságos munkavégzés egészségi és technikai feltételeinek megteremtése és megtartása)
Remélhetőleg a szövegkörnyezetből kiderül majd, hogy külső tanácsadóról (munkavédelmi szakember) vagy pedig egy belső munkatársról van-e szó, aki az adott cégen belül képviseli a munkavállalók munkavédelmi érdekeit, tartja a kapcsolatot a munkavédelmi szakemberrel (munkavédelmi képviselő).
Selected response from:

Maxipocak
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Közegészségügyi és biztonságtechnikai
ValtBt
4munkavédelmi képviselőMaxipocak
2Egészségügyi és Biztonsági ügyintézöVera Vigh


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Közegészségügyi és biztonságtechnikai


Explanation:
Az "administrator"-t rád hagyom.
Lehet előadó, referens, osztályvezető, stb.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-22 11:35:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Később jutott eszembe: a \"közegészségügyi\" helyett itt sokkal jobb a \"munkavédelmi\".

ValtBt
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 45

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Egészségügyi és Biztonsági ügyintézö


Explanation:
hivatalos fordítását nem találtam, esetleg a szóismétlést el lehet kerülni a "tisztviselő" használatával.

Vera Vigh
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
health and safety administrator
munkavédelmi képviselő


Explanation:
A "Health and Safety"-t tudtommal nálunk gyűjtőszóval munkavédelemnek hívják.(A biztonságos munkavégzés egészségi és technikai feltételeinek megteremtése és megtartása)
Remélhetőleg a szövegkörnyezetből kiderül majd, hogy külső tanácsadóról (munkavédelmi szakember) vagy pedig egy belső munkatársról van-e szó, aki az adott cégen belül képviseli a munkavállalók munkavédelmi érdekeit, tartja a kapcsolatot a munkavédelmi szakemberrel (munkavédelmi képviselő).



    Reference: http://www.ommf.hu
Maxipocak
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 22