KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

utility power connection

Hungarian translation: elektromos hálózatra csatlakoztatás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:utility power connection
Hungarian translation:elektromos hálózatra csatlakoztatás
Entered by: Rekka

03:29 Jan 19, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: utility power connection
Upon utility power connection, the UPS will automatically turn on.
Rekka
elektromos hálózatra csatlakoztatás
Explanation:
Azt jelenti, hogy amikor bedugják a konnektorba, automatikusan bekapcsol.
A utility power az a normál (városi, mezei) elektromos hálózat.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Koszonom, szoval ilyen egyszeru, tudtam mirol van szo, csak a kozmuvet is mindenkeppen be probaltam gyomszolni a szegeny mondatba.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3elektromos hálózatra csatlakoztatás
Katalin Horváth McClure
5 +1hálózati tápfeszültségre csatlakoztatás
MandC


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
elektromos hálózatra csatlakoztatás


Explanation:
Azt jelenti, hogy amikor bedugják a konnektorba, automatikusan bekapcsol.
A utility power az a normál (városi, mezei) elektromos hálózat.


Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 3270
Grading comment
Koszonom, szoval ilyen egyszeru, tudtam mirol van szo, csak a kozmuvet is mindenkeppen be probaltam gyomszolni a szegeny mondatba.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
7 mins

agree  MandC: Ez egy olyan disagreevel kombinált kiegészítő agree. A disagree rész arra vonatkozik, hogy energetikailag helyesen "villamosenergia" hálózat, a utility pedig "közcélú", amit elbír ez a fogalom.
5 hrs

agree  Andras Szekany: Szia Katika, nem kötözködöm, de igazad van - csak a "normál, mezei" classifikáció hát, hm... (olyan van, hogy "Wald und Wiese" - de ez acél)
15 hrs
  -> Csupán az volt a célom, hogy jelezzem, nem kell itt semmiféle különleges dologra gondolni. Fali röfike, madzagos ménkű, ennyi. Csak nem azt írtam a címbe, hogy "magyarázat" - nem is tudom, miért... Különben a MandC féle fordítás jó.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hálózati tápfeszültségre csatlakoztatás


Explanation:
Kiegészítő megjegyzés a disagree-vel kombinált agreehez.

Szépen és szakszerűen megfogalmazva én ezt írtam volna:

A hálózati tápfeszültségre rácsatlakoztatáskor a szünetmentes tápegység automatikusan bekapcsol.


MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 447

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Igen, de a "rá" nélkül.
3 hrs