KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

bracket

Hungarian translation: rögzítő keret

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bracket
Hungarian translation:rögzítő keret
Entered by: Andras Szekany

10:04 Jan 22, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bracket
# Internal connection cable with bracket

A bracket kellene, meghajtó-hely tartozéka.
Ivan Frankovics
Hungary
"rögzítő" keret
Explanation:
"keretre szerelt"
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1konzol v. tartó
xxxHungi
4takarólemez
Katalin Horváth McClure
4"rögzítő" keret
Andras Szekany
3rögzitőelem
Elvira Stoianov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rögzitőelem


Explanation:
én igy szoktam forditani mikor nem tudom a pontos kifejezést

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 30

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
konzol v. tartó


Explanation:
Sokmindent neveznek bracketnek, de mindegyik valamilyen tartó szerepet tölt be. A leggyakoribb a konzol.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1618

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
26 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"rögzítő" keret


Explanation:
"keretre szerelt"

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1548

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
takarólemez


Explanation:
Ez már egyszer előfordult kérdésként, igaz, nem kábellel kapcsolatosan.
Itt a kábelnak a számítógép hátuljára kivezető végéről van szó, az arra szerelt csatlakozó takarólemezbe van beépítve.
A takarólemez feladata nemcsak a megfelelő helyre való rögzítés, hanem a rés (ami körben lenne) lefedése is.
Lásd a képeket a megadott címeken.
A teljes fordítás szerintem: "belső csatlakozókábel takarólemezzel"

Vagy esetleg hívhatod rögzítőlemeznek is.


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 12 mins (2004-01-22 16:16:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ja, a régebbi KudoZ kérdés itt található:
http://www.proz.com/kudoz/306593


    Reference: http://www.ueidaq.com/products/pci/pd2-mf-acc/PD-CBL-37BRKT/
    Reference: http://www.allproducts.com/computer/youyang/04.html
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 3306