KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

milky oil

Hungarian translation: tejszerü olaj


12:56 Jan 22, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: milky oil
Vákuumszivattyúról van szó, a hibajelenségeknél szerepel a keresett kifejezés:
"Fault: Milky oil
Cause: Contamination through contact with water-vapor condensation"
Én jobb híján "tejszerű olajnak" fordítottam, de biztos van erre valami megfelelő szakkifejezés.
fadrika
Hungarian translation:tejszerü olaj
Explanation:
szerintem (sok-sok éve dolgozom vákuumszivattyúkkal) ez a forditás megfelelö, bár esetleg zavaros olajnak is mondható.
A tiszta vákuumolaj átlátszó, mint az étolaj
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszi
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2vizzel szennyezett olaj
Nora Balint
4 +1tejszerü olajxxxdenny


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tejszerü olaj


Explanation:
szerintem (sok-sok éve dolgozom vákuumszivattyúkkal) ez a forditás megfelelö, bár esetleg zavaros olajnak is mondható.
A tiszta vákuumolaj átlátszó, mint az étolaj

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667
Grading comment
Köszi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Szerintem ez a fordítás jó, mert itt a tünetet kell leírni, röviden, ahogy látjuk (tejszerű olaj), alatta lesz a szakszerű magyarázat, miszerint ez a vízzel való szennyezést mutatja.
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vizzel szennyezett olaj


Explanation:
ha viz kerul az olajba, a gep mukodese soran szepen eloszlik benne, olaj-viz emulzio keletkezik, amely egy zavaros, tejszeru folyadek.

gugli olyat is talalt, hogy tejes olaj (2. link), de az inkabb "konyhanyelvben" lehet hasznalatos.


    Reference: http://www.profimet.hu/3Termekskala/6Olajanalizalo_eszkozok/...
    Reference: http://jht.gau.hu/archivum/motoros/2000-July/009605.html
Nora Balint
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 151

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany
1 hr
  -> koszi :)

agree  Krisztina Lelik
5 hrs
  -> koszi :)