KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

Network camp on

Hungarian translation: Hálózatra várakozik / Bejelentkezésre várakozik


17:20 Jan 21, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Telecom
English term or phrase: Network camp on
Mobiltelefon használati útmutatójában szerepel.

Warning tone informs you of the following:
Low battery
Network camp on
Attila Piróth
France
Hungarian translation:Hálózatra várakozik / Bejelentkezésre várakozik
Explanation:
A "camp on" a telefóniában azt jelenti, hogy a hívás/hívó valamire várakozik. Pl. "camp on busy" azt jelenti, hogy a hívás arra vár, hogy a hívott állomás felszabaduljon (pl. mert foglalt). Ezt rendszerint külön hang jelzi. Ebből következhet, hogy "camp on network", ha a telefon arra vár, hogy a hálózat felszabaduljon, vagy lezáruljon a bejelentkezési folyamat. (Ez javaslat, nem vagyok benne biztos).
Selected response from:

Medicus
Grading comment
Köszönöm; ez beleillik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rendszeren belül átkapcsolt hivásxxxdenny
2 +1Hálózatra várakozik / Bejelentkezésre várakozikMedicus


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
network camp on
rendszeren belül átkapcsolt hivás


Explanation:
Telefonnyelvben a camp on a rendszeren belül átkapcsolt hivást jelent, t.i., ha a hivott fél foglalt, stb., akkor a hivás átkacsolható
http://www.nortelnetworks.com/products/01/centrex/library/ov...

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Hálózatra várakozik / Bejelentkezésre várakozik


Explanation:
A "camp on" a telefóniában azt jelenti, hogy a hívás/hívó valamire várakozik. Pl. "camp on busy" azt jelenti, hogy a hívás arra vár, hogy a hívott állomás felszabaduljon (pl. mert foglalt). Ezt rendszerint külön hang jelzi. Ebből következhet, hogy "camp on network", ha a telefon arra vár, hogy a hálózat felszabaduljon, vagy lezáruljon a bejelentkezési folyamat. (Ez javaslat, nem vagyok benne biztos).

Medicus
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm; ez beleillik.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
2 hrs