KudoZ home » English to Hungarian » Textiles / Clothing / Fashion

handkerchief hemline

Hungarian translation: (cikk-)cakkos (aljú)


11:56 Nov 1, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: handkerchief hemline
Nagyon nem értek a ruhákhoz, mi lehet ez?
A mondatrész így szól: "dressed in short white dresses with handkerchief hemlines"
Képeket találtam róla, pl. ezt:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://farm3.static.fl...
de fogalmam sincs, mi ez magyarul.
Angéla Görbe
United Kingdom
Hungarian translation:(cikk-)cakkos (aljú)
Explanation:
Pl.
Art Fashion - Divatlexikon - Cakkos aljú szoknya
Cakkos aljú szoknya. Olyan szoknyaforma, ahol az aljaszél nem vízszintes, hanem körben vagy egyes részein mély bevágások vannak, illetve nagy cakkokban fut ...
www.art-fashion.hu/?oldal=tartalom&id=215
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
Köszönöm a választ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(cikk-)cakkos (aljú)
István Hirsch
3 -1zsebkendőszerű alj
Attila Hajdu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
zsebkendőszerű alj


Explanation:
A kép alapján gondoltam rá. A szegély helyett itt talán jobb az alj.


    Reference: http://www.google.hu/search?hl=hu&as_qdr=all&q=zsebkend%C5%9...
Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dora Miklody: ez egy ruhafajta neve, de nem biztos, hoyg magyarul van neki neve: http://www.amazon.com/dp/B000Z3F0DO/ref=nosim/?tag=shopzilla...
49 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(cikk-)cakkos (aljú)


Explanation:
Pl.
Art Fashion - Divatlexikon - Cakkos aljú szoknya
Cakkos aljú szoknya. Olyan szoknyaforma, ahol az aljaszél nem vízszintes, hanem körben vagy egyes részein mély bevágások vannak, illetve nagy cakkokban fut ...
www.art-fashion.hu/?oldal=tartalom&id=215


István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszönöm a választ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsuzsanna Koos
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Hungary GMK
1 day14 hrs
  -> Köszönöm.